GotLines?

" It's too bad stupidity isn't painful. "


<< Previous Line        Next Line >>

Comebacks:

Yeah, cuz if it were you'd be dying
By: Leela on 01 Apr 2014
 
19
 
1 18
It doesn't seem to be curable either, so at least it saves you money on hospital bills.
By: Lilah on 12 Feb 2014
 
9
 
1 8
I can see that, because you would want to die due to the amount of stupidity you have
By: Unknown on 16 Apr 2016
 
4
 
4
I should say so. The entire room would be on the floor the moment you walked in.
By: Vinco on 14 Sep 2013
 
3
 
2 1
It is actually harder for the body to perceive pain while engaging in complete hysteria, brought on from your entertainment. You don't have to get the joke, when you become one.
By: DJ on 26 Jan 2018
 
1
 
1
are you certain its not because my gran died after she said 'my hips are sexy' in primary in the dressing room
By: waffle on 13 Oct 2015
 
2
 
1 1
Why? Are You a masochist.
By: Jobo on 08 Nov 2014
 
2
 
2
You would know...
By: Burn on 14 Jan 2015
 
1
 
1
Thank god! It's painful enough being around you.
By: Brooke on 13 Dec 2014
 
1
 
1
Or what? You'd be in a lot of pain?
By: Nah on 12 Sep 2013
 
1
 
2 -1
i know. but your mother was always my whore. you wanna be next
By: jesral on 24 Oct 2014
 
2
 
4 -2
At least its emotionally painful and it looks like you're gonna get a shitload of misfortune
By: Intellectual handiwork on 06 Feb 2016
 
 
3 -3

Variations & Alternatives:

Be the first to submit a variation or alternative for this line. Just use the form below.

Comments:

ohh good thing because i have better things to do than see you being buried
By: serena on 21 Jan 2015
 
1
 
1
yeah but your mom is get rekt
By: fdspa-gspdo-gti-rgeqig-eqy on 25 Nov 2018
 
 
Fun fact: This was said by Anton LeVay in his book The Satanic Bible.
By: Satanist on 07 Jun 2014
 
1
 
1
It is, though? I mean, whenever I here you speak, I start to get a headache, so...
By: Actually on 13 Sep 2015
 
 
1 -1
Yeah but your obesity is.
By: Ultimate on 14 Feb 2017
 
 
1 -1
epic
By: 123456789 on 21 Oct 2013
 
 
1 -1

Add Comment:

Add What?:
Name:
Comment:

It's too bad stupidity isn't painful.




© 2006-2020 GotLines.com - Privacy Policy